Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Únor 2 18:12:50 CET 2015

Ještě existuje varianta, na exponované stěny nalepit sárokarton 8mm
(12,5 mm), v něm pak vést příslušné kabely v drážkách + nakonec
zamáznout a přebrousit jak je obvyklé při práci se sádrošem. Kromě
skrytí kabelů se lecky dosáhne i lepšího povrchu proti panelu (skrytí
prasklin aj.).

Martin M.