Raspberry Pi 2 model B.

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pondělí Únor 2 17:49:46 CET 2015

Zdravim,

presne taketo nieco co popisujete som hladal aj ja.
Nakoniec som skoncil na starsej CPU doske s Celeron (okolo 2.6GHz),
videokartou s S-video vystupom, malym HDD, DVDROM a malou skrinkou.
Nainstaloval som na to GeeXbox (http://www.geexbox.org/) + bezdratovu
ovladacku z DX a vedia to ovladat aj decka. USB filmy, filmy zo sietoveho
uloziska, devedecka, YoluTube, email..... vsetko to zvlada.

Priamo na stranke ponukaju aj CuBoX - mala cierna krabicka za 55 americkych
penazi, ale ja som to potreboval pripojit na SCART na starom televizore,
takze PC mi vyvhovovalo viac.

p.j.