Raspberry Pi 2 model B.

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Únor 2 17:41:45 CET 2015

Mělo by na to jít nainstalovat XBMC. Někde na YT o tom bylo video.

Na ovládání HTPC se mi osvědčila mini bezdrátová klávesnice s touchpadem.
Velikostí asi jako větší mobil. Na větší psaní to není, ale pár stisků se dá
zvládnout.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Monday, February 02, 2015 5:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Raspberry Pi 2 model B.

Dalo by se tohle případně použít jako přehrávač videa k televizi?
Pochopitelně s nějakým Linuxem (Raspbian nebo něco jiného vhodného).
Ovládání zatím nejasné, asi klávesnice (ale je obrovská...spíš jen na
prvotní nastavení), příp. myš nebo ve finále IR sensor + nějak naučit
vhodnou dálku.

TV má HDMI, kompozitní a RGB+sync. video vstup, bližší parametry viz malá
příloha.

Mám na mysli porůznu získaná videa nejrůznějších druhů, přehratelná jinak
prakticky jen na PC. Mám jinak DVD player s možností připojení USB flash,
ale problém je v tom, že player je velmi "vybíravý" a bere jen dost omezený
počet formátů a kodeků.

Zásadně nechci kupovat nic velkého ani nákladného, protože dlouhodobě patřím
do kategorie "nejlepší televize je žádná televize" a tohle má posloužit jen
opravdu příležitostně, nebo pro jiné členy domácnosti...

Ze stejného důvodu nechci ani nic bombastického stavět, prostě jen malý
mezixicht USB flash <=> TV s možností ovládání základních funkcí coby
videopřehrávače.

Díky

Jirka