OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

Pondělí Únor 2 17:38:09 CET 2015

Tu kontrolu ale umi kde co, namatkou treba C# ve VS...
IMHO je duvod spis ten, ze proste programatori, kteri by umeli nejaky
pouzitelnejsi jazyk, nejsou k sehnani...
Je spousta prikladu, jak dopadne, kdyz se v JAVE udela nejaky vetsi
projekt, napr. Eclipse... Problem vidim v tom, ze se na kazdou ptakovinu
pouzije nejaky modul nebo knihovna, co se instaluje na stovky MB a nez
se to pri startu vsechno nacte, je to skutecne na kafe. Ten Android je
OK, protoze je to v podstate takovy uzavreny system, ktery IMHO brani v
rozletu, i kdyz...