OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 2 16:22:15 CET 2015

>Trh si to zadal, trh to dostal.

Hm. Rad by som sa aj ja stal "trhom", aby bola aj moja ziadost (pridat
definicie pre bitove polia do stm32xxx.h) podobne vyslysana. A som skromny
- neziadam, aby to bolo uvadzane v headlinoch... ;-)

Ja viem, ze to nemozete povedat, a napokon to mozno ani neviete, ale
uprimne by ma zaujimali realne aplikacie pre JAVU na STM32F0 (a vobec na
mikrokontroleroch), a najma dovody pouzitia.

>a uz se pridalo vicero
>dalsich.

Toho som sa prave obaval.

wek