OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 2 14:36:53 CET 2015

Dobry den,
za ty penize je to podle me vsechno stejne - tedy kram. Vyhnul bych se
Celeronum Nxxxx, ktere jsou preznacene Atomy, vykon tragicky. Kolega
jeden takovy ma, rychlost jako 10 let stary Athlon jednojadro.
Starsi nb AMD maji velke problemy s grafikami v chipsetu, po zaruce jich
mnoho odejde na "utrzeni kulicek". Snad uz se zlesili.

Shrnuto: velikost 17" nebude, tak jedine 15", rozliseni 1366x768, vyhnul
bych se aspon ten Celeronum Nxxxx a AMD Ex, ale to bude tezky, protoze
jak vylezly tyhle shitovy procaky, tak s nimi delaji vsechno.
http://www.zive.cz/bleskovky/intel-uvedl-tri-nove-atomy-ktere-prodava-jako-celeron-a-pentium/sc-4-a-172771/default.aspx

Jestli by priplatil 1000 Kc a dal byste mu tam treba Ubuntu, tak aspon
Core i3:
http://www.tsbohemia.cz/hp-250-g3-j4t62ea-_d202898.html

S Windowsama to bude vzdy Celeron/Atom Nxxxx.

Martin Hanek