Převod programu na mobil

Tomas Martinec tomas.martinec na centrum.cz
Pondělí Únor 2 08:36:24 CET 2015

Dobry den,

trochu si ted s Androidem take hraju. Podle strycka Google ma Android
zabudovany FTDI driver od urcite verze automaticky. Pokud budete mit
zarizeni s OTG, tak by to nemel byt problem rozfungovat. Moje osobni
zkusenost je s Androidem verze 4 a vetsi (zkousel jsem dva tablety) a
prevodnik byl tusim s FT232RL. Nic se do systemu nemusi doinstalovavat,
volitelne na pokusy lze stahnout z Google Play nejaky seriovy terminal
(je jich tam nekolik).

Zkousel jsem jak primo priklad od FTDI v Eclipse (ale to neni zatim
uplne moje parketa), tak jsem si to hlavne rozfungoval v Processingu, ve
kterem zatim delam vse, co potrebuju. Nemam na to zatim komercni
aplikaci, takze nejake velke testovani se nekonalo. Ale nezjistil jsem
zadny zavazny problem.

S pozdravem

Tomas Martinec