Kniha jizd - elektronicka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 1 21:18:27 CET 2015

No jasně, mělo být napsáno:

z mobilů, kterých se vyrábí milónové série neznám žádný, který má WIFIa
GPS_za 500 kč_.  Ale možná existuje.

Ale napadlo mě, že nějaký "odjetý" smartphone s pavoukem na displeji v
odolné krabičce a s vyřešeným napájením z autobaterie,
případně s mobil.cz kartou v útrobách ( +200kč ročně) by požadavky vyřešil.