Propojovaci krabice pro zasekani do panelu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 1 18:23:26 CET 2015

Ja se pod to podepisu. Zacal jsem rekonstrukci bytu "za pochodu"  a za
mesic se manzelka s detmi "presunula" k rodicum :-(
Me to trvalo jeste dalsich 14 dni, nez jsem pochopil, ze to  "za
pochodu" nejde, byt jsem byl v byte sam. Takze jsem se presunul taky :-)
Pravda, zaroven s elektrikou se pak delala okna, kuchynska linka,
koupelna a kdyz uz doma byl takovy bordel, tak i nove dvere dvere a
podlaha v obyvaku.

JaKub