Mala BGA , PCB a osazovani?

Ciprian cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 31 14:00:22 CET 2015

Od: Ciprian <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Mala BGA , PCB a osazovani?

Zpráva:
Premyslim zda je mozne nejak rutine rucne osazovat mala BGA, napriklad pouzdro 2.1 x 2.5 mm 25 kulicek velikosti 0,25 s rozteci 0,4mm, pripadne 32 pinova variata tehoz, konkretne jde o procesory od ST.
Predpokladam, ze pouzdra jsou nakulickovane jiz z vyroby a pretaveni u takto maleho pouzdra by nemel byt problem, jak v peci tak ani horkovzduchem. otazkou je zda staci rucne PCB maznout nejakym tym BGA tavidlem do nej rucne posadit pouzdro ? Mate s tim nekdo zkusenosti?

Pak je zde samotne PCB. vyznam to pro nas ma jen pokud se to da naroutovat na dvouvrstvou desku a vyrobit za ceny podobne bezne dvovrstve desce. Pokud se nepletu tak mi vychazi cara 3mil a to bezni cinane neumi nebo nenabizi. Koukal jsem na dva cinake vyrobce a zacinali na 6mil, o vrtani min 0,3mm nehovoric. Nevite o cinskem vyrobci, ktery umi PCB pro tyto hustoty a jake jsou ceny?

Dekuji a preji vse nej v roce 2016

Ciprian

--
This e-mail was sent from a contact form on Info365.cz (http://www.info365.cz)