OT UZ zvlhcovac

Čtvrtek Prosinec 31 07:24:42 CET 2015

Když kytku, tak pořádnou. Bude mít největší spotřebu vody a nejvíc zvyšovat
vlhkost. Například monstera. Koupil jsem dvě dvoumetrové na aukru prakticky
za odvoz (asi 200 za to chtěl) a zbavovali se jich protože je měli na
schodišti v paneláku, kde kvůli požárním předpisům nesmí nic překážet
(úniková cesta). V tom pokoji, kde je mám, často zůstávají zatažené žaluzie
i přes den a nezdá se, že by kytky nějak živořily, nežloutnou, nic
takového. Ona je to liána a ty rostou v džugli na kmenech stromů a mají jen
tolik světla, kolik propustí stromy, co nad nimi rostou.

P.K.