OT UZ zvlhcovac

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 30 19:57:04 CET 2015

Ne to mame vyzkousene - mame celou noc otevrenou ventilacku a otevrene
dvere do celeho bytu - nedelame ale pruvan. V podstate kazdy zvlhcovac
co jsme meli (asi 3 ruzne) to ustihal podrzet na 40% coz je uplne
idealni. Vsechny typy co jsme meli dokazaly odparit za 12h kolem 4l
vody. Kdyz si to spoctete na bezny objem bytu a RH snadno zjistite, ze
ty 4l vody je az kam.

Jak pisu v podstate vyhovi kazdy slusny v cenach od 1500Kc. Jen ta
zivotnost je na ...

RV