Literatura o DFM PCB

balu balu na k-net.fr
Neděle Prosinec 27 14:36:58 CET 2015

domnievam sa, ze je nemozne napisat knihu, kde budu do hlbky popisane
vsetky konkretne priklady ako sa veci nemaju robit. Jednak ma kazdy ine
kriteria co este ano a co uz nie, a po druhe tych prikladov je tolko ze
sa to jednoducho neda.
Treba robit to co nas na skole neucili, a sice pri praci rozmyslat a
snazit sa dat dokopy a vyuzit uz ziskane poznatky... Mat zoznam veci,
ktore sa daju lahko merat a odskrtnut splnene/nesplnene je manazersky
pristup. My sme ale inzinieri :-)