projekcny ziarovkovy displaje

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Prosinec 26 15:09:02 CET 2015

Trochu se tím baví můj tchán (svokor). K nalezení zde:
http://slov-led.com/
Používá mnohem jednodušší technologie - ano počítá se s tím, že ledka je
bodový zdroj a v katalogu se dá najít v jakém úhlu je pokles vyzářeného
světla pod 80%
Normálně se používá taková technologie, že se do vzdálenosti ve které je
ozářená plocha ideální (na úhlopříčce je ten pokles) vloží světlo
rozptylující fólie (kdo nemá, dá tam opálové sklo) a kousek před se
vloží ten požadovanej symbol.

Dokonce pokud použiješ barevné ledky, tak si zjednodušíš vkládání
barevných filtrů.