jake Lipol baterky do sroubovaku

AZe aze na seznam.cz
Středa Prosinec 23 10:46:10 CET 2015

Nemám odvahu změřit zkratový proud ani u té nejmenší 500 mAh co mám. Nicméně
u ní bude proud značně omezen poměrně malým průřezem vodičů. U 3čl. 2,2Ah
55C jsou jiná lanka... :)
Myslím že takové 2-3 paralelně by utáhly startér osobáku.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, December 23, 2015 10:28 AM
To: HW-news
Subject: Re: jake Lipol baterky do sroubovaku

Do zkratu dá samozřejmě mnohem víc. Ostatně 2,2 Ah, kterou jsem kupoval jako
nejlevnější 3článek od 2 Ah u Pecky, má těch 100 A jako nominální
krátkodobou zátěž, která by jí dle výrobce neměla škodit. Když je plně
nabitá, napětí při tom poklesne asi o 1 V. Zkratový proud bude tedy řádově
větší:-)

PH