jake Lipol baterky do sroubovaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 23 03:53:49 CET 2015

Modelářské baterky v modelářských krámech.
Modelářské baterky jsou zásadně bez ochranných obvodů.
I ten nejobyčejnější LiIon třeba v pouzdře 18650 dá dlouhodobě proud
nejmíň 2C,
krátkodobě 4-10C. Takže bych řekl, že cokoli bez ochrany vyhoví (LiIon,
LiPol, LiFePo).

Potkal jsem se na vánoční párty s kamarádem, modelářem. Byl takový
nějaký poďobaný.
Prý zapojoval baterky do nového modelu a místo správného zapojení
propojil + a - baterky.
Takže ho trochu ostříkaly roztavené kabely.
Docela klika, že nosí brýle.

PL