Re: pomoc od zdatnějších matematiků

balu balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 22 09:48:43 CET 2015

dobry den,

je to klasicky vektor v kvadraturnom systeme. A je kvadraturna zlozka, B
je zlozka vo faze. V argumente je konstanta.

Amplituda je, ako uz bolo spomenute, sqrt(A^2+B^2) a faza je atan(A/B).
Pri pocitani arkustangensu treba zobrat do uvahy rozsah 360 stupnov.
Obycajne zvladne len 180 stupnov, da sa to ale osetrit tym, ze vieme v
ktorom kvadratne sa vektor nachadza (A>0, B>0 0-90 stupnov, A>0, B<0
90-180 stupnov...)

b.