Vyrocna listovica, 2015 - zhrnutie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 22 07:04:08 CET 2015

>Doniesol som moju malu konstrukciu s ATmegou odbornikom,

Houby odbornik, PICkar to je... Aj ked musim uznat, ze za tych okolnosti to
bol obdivuhodny vykon, priebezne presuvat vybavenie pred tych co aktualne
nejedli, riadit tim "drzacov" a sucasne programovat...

Je to dobry namet do dalsich rocnikov Zenitu - rozdat zariadenia so zle
zaletovanym mcu, k tomu jedla a napoje, a vcul sa ukaz aky si frajer.

> multimeter o velkosti 25x25mm

A popri tej velkosti ma vsetko co spravny multimeter ma mat - GUI zalozene
na menu, editor vzorcov... aj ked dve "k" ako oznacenie radu meraneho
odporu niekedy naozaj matie.

Bohuzial nejde do tak kratkeho priestoru vtenat vsetky highlighty vecera,
len tak namatkovo, zabudol si na Frantiskovho plne 3D-tlaceneho robota
vratane ovladaca s netradicnou ergonomiou, na herny zazitok z dvoch
Tomasovych kompaktnych retro-hier, ci na ukazku hardwaru, o ktorom pod
hrozbou prisnych sankcii nesmieme hovorit, pretoze by toto mohli citat aj
ucastnici najblizsieho celostatneho Zenitu...

Bol to vskutku vecer plny zazitkov a emocii.

wek