WIN10

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 16:33:42 CET 2015

Je tam jen skromná poznámka "certifikát pravosti může nést mírné známky
používání"...
aze

-----Původní zpráva-----
From: Zdeněk
Sent: Sunday, December 20, 2015 3:07 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: WIN10

Je to na hraně zákona. Oni tvrdí, že mají soudní rozhodnutí, že to legální
je. Ovšem moc se nechlubí tím, že jsou to přeprodávané použité OEM licence.
Opakované použití OEM je ale v rozporu s licenčním ujednáním MS...
Také mě ta nabídka zaujala, proto jsem se o to zajímal. Dokonce jsem v
jejich referencích našel logo svého zaměstnavatele. Po dotazu na vedení
firmy se potvrdilo mé podezření, že je to zneužití loga, které také pár
hodin po mailu od právníka zmizelo.
Na nějakých fórech si lidi stěžovali, že jim přišlo OEM DVD brandované pro
značku NB.

Z.