WIN10

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 13:25:37 CET 2015

Nic se nestalo, jen mne to trochu nadzvedlo :)
Mam licence na svych PC OEM W7profi. Cvicne jsem jednu zkusil nainstalovat
na dalsi starsi PC, bez aktivace, a disky se na ni objevi ihned a v poradku.
Jenze man obavy, ze Dell s W8.1 ma v biosu nejake omezeni, a ze tam W7
nemusi jit. Kromě toho by se asi poskodila instalace W8.1 a neslo by to
vratit. Zkusil jsem do nej proto dat jiny 500GB disk na zkousku, ale v tom
biosu se nevyznam, nechce jej vzit.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Martin Hanek
Sent: Sunday, December 20, 2015 1:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: WIN10

Nejsem, nemyslel jsem to nijak špatně i když to tak asi vyznělo. Měl
jsem na mysli, že si budete hrát s Win7, třeba Vám to i pojede, ale
licence už nejsou, takže práce přijde vniveč.
Psal jste o NASce Synology. Podívejte se do Ovládacího panelu -
Souborové služby - Win/Mac/Nfs a Rozšířená nastavení. Zkuste nastavit
vyšší verzi SMB protokolu, třeba rovnou SMB3.

Martin Hanek