oprava mixéru

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 20 13:06:30 CET 2015

Ahoj vespolek,

přistál mi na stole mixér, že prej ho mám opravit, potože je v něm
procesor a nikdo to neumí opravit.
Procesor v něm sice je, ale chová se naprosto mravně, je to nějaké
jednoduché PIC16C a nedělá skoro nic.

Na první pohled se zdála porucha jednoduchá, mixér se rozběhl a za
vteřinu se rozblikalo přetížení.  Vzal jsem ohmmetr a změřil jsem rotor
- odpor cestoval mezi 20-100 ohm podle polohy rotoru.
Tak jsem majitele poslal převinout rotor. Rotor je novj, ale chování je
stejné, tak to se dost kazí. A hlavně opravu řeším po mailu.
Ještě mne napadlo, jestli není někde tepelná pojistka. Na statoru je prý
přiděláno tohle: http://jindra.sweb.cz/zdroj/mixer.jpg

Tušíte někdo co to je? Je to nějaké sofistikované čidlo a nebo jen bimetal??

Díky

Jindra