WIN10

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 19 20:23:31 CET 2015

Tak na druhou stranu to, ze ve win7 neco fungovalo "hned" neznamena, ze
to tak bylo dobre. Ostatne na linuxu vam take nefunguje skoro nic pokud
to vyslovene nepovolite.
Ono je opravdu rozdil zda sit (velmi siroky pojem) a potazmo sdileni
pouzivate jako uzivatel skupiny, domeny nebo jen na urovni uzivatelskych
uctu a hesel. Netusim co mate vysdileno na NASu a jak to mate udelane -
nic jste k tomu nenapsal.

Ja mam na serveru vse vysdilene do pracovni skupiny a W10 v teto skupine
vse vidi a sdileji podle opravneni. W10 v tomhle uplne OK.

Mezi nami ja si taky chladarinu volam chladare, prestoze teoreticky vim
jak to funguje. To jen ty PC a site se nam zvrtly a pocita se s tim, ze
to vsechno funguje samo.

RV