WIN10

Jan Linhart hw na liny.cz
Sobota Prosinec 19 13:12:28 CET 2015

Sdílení závisí od druhu připojení. Mělo by se to nastavovat někde u
firewalu.
Sdílí se podle toho, zda-li jste v domácí síti, ve veřejné a tak. Prostě
zvlášť.
W10 umím citelně méně, než W7, ale analogicky bych předpokládal, že pokud
chcete na serveru vídět místo webové stránku nasdílený obsah, tak pracujte
se zpětnými lomítky \\192.168.11.11\volume1

Honza