Zacatecnicke dotazy v C

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 18 11:34:31 CET 2015

Jestli tím myslíte nahrazení #pragma once v hlavičce, tak to je asi
jediné místo, kde se doporučuje tyto direktivy preprocesoru používat.
Jinak je lépe používat místo #define statické inline funkce, případně
statické konstanty (což v čistém C někde nejde). Je to kvůli lepší
typové kontrole, což může zamezit vzniku některých chyb.

Mrazík