Re: bazar elektrosoučástek

Jan Linhart hw na liny.cz
Čtvrtek Prosinec 17 19:14:57 CET 2015

Nesmíte být tolik paranodní. Ačkoliv 2 věci by mě zajímaly.
1) Jak je možné, že když jsem jel tuhle do Prahy (100km) a
před Prahou zapnul v novém mobilu (S4 mini, Android) GPS
modul, tak se mapy chytly okamžitě. Ihned, na metr přesně,
bez wifi a bez dat. Jindy to trvá i několik minut. Ale ten den
jsem prostě cestoval.
2) Proč se mi v internetovém prohlížeči občas nenapíše nic
a někdy se jednou napsané slovo ukáže 2x? Že by už i W7
měly keylogger? Jediné, co se instaluje jsou aktualizace.
Žádné hry ani jiné experimenty, čili stroj bez virů s Avirou.

Honza