OT: Samovolne spousteni Win10

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 17 14:41:54 CET 2015

Uplne najjednoduchsie je zakazat scheduler.
Tato tema mi pomohla zistit preco sa mi zakazdym spusta GoogleUpdate
Nepotrebujem ho k zivotu ani ziadne ine updaty.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Thursday, December 17, 2015 1:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Samovolne spousteni Win10

Vetsina veci v normalni sekci scheduleru jsem zakazal nebo upravil - hodne tam toho ma Google, ale treba i Acrobat na aktualizace. Nevim zda je neco proti 7ckam jinak, ale podle me ty updaty fungovaly driv jinak - myslim spis jako servisy a bezelo to porad.

Co je ale vsechno naplanovane v te sekci Windows to netusim a ani nevim jak to vsechno najit.

RV