RE: bazar elektrosoučástek

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 17 12:46:55 CET 2015

Mna napada kuchynsky hrniec.
To by mohlo fungovat. Samozrejme aj s pokryvkou.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, December 17, 2015 12:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: bazar elektrosoučástek

Tak nechat telefon v trezoru na vrátnici, jako se nechávaj nože a pistole u soudu.
P.K.

Dne 17. prosince 2015 12:18 gatilo <gatilo na centrum.cz<mailto:gatilo na centrum.cz>> napsal(a):
 17.12.2015, 12:16:26

I na tom uz se pracuje. Vetsina novych founu ma nemenitelnou bateriji.
popr. i nerozebiratelne pouzdro.
:-(

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo<mailto:gatilo> + zavinac + centrum.cz<http://centrum.cz>