Re: bazar elektrosoučástek

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Prosinec 17 00:19:42 CET 2015

Zdravim,

asi budou lepsi, neotravujou s dotazy a rovnou vsechno povoli ;)

zijeme v online svete - hodne lidi si to uvedomuje a snazi si zachovat
aspon cast soukromi, jak to jenom jde (nebo aspon zdani soukromi), ale
bohuzel vetsina absolutne netusi ktera bije.
a jini si to zas uzivaji.

treba znam pripad cloveka, co se na jednom hobby-foru pohadal s jinym
'uzivatelem'. jake bylo prekvapeni, kdyz na dalsi den sef toho cloveka
dostal 'nepodepsany' email, ve kterem byl seznam, kdy dany clovek v
prubeho pracovni doby 'se vykecaval na internetu'.
samozrejme se to muselo kazensky resit, protoze slo o poruseni pracovni
kazne.

nebo dalsi nebyl prijat do pracovniho pomeru, protoze na socialni siti
se vyjadril ne uplne 'politicky korektne'. to si primo otevreli na
pohovoru, kdyz jim uchazec na otazku odpovedel, jestli se nachazi na
nejake siti.

a podobnych pripadu znam docela dost (i z vlastni zkusenosti).

   Sam