Re: bazar elektrosoučástek

Středa Prosinec 16 10:11:03 CET 2015

Původně se tady nadávalo jen na FB a líbí se mi, že si lidi uvědomují,
že to je vlastně všude. Google mě taky nedávno otravoval ať souhlasím s
tím, co o mě sbírá - prý aby mi moh zobrazovat lepší reklamu. A že když
souhlasit nebudu, reklamu mi bude zobrazovat stejně - jenže jinou. Když
jsem vymazal data z prohlížeče, chtěl to na mě znova. Holt co můžu dělat.
Telefon mám Sony s Androidem. První co to na mě chtělo, ať souhlasím se
sledováním pro "zpřesňování" polohy pomocí wifi sítí. Ani náhodou. Pak
odklikat souhlas s nějakým dalším šmírováním, bez kterého by mi ten
systém neběžel. Ani gmail nepoužívám, i když mi ho to tak nutilo. Když
jsem se úspěšně proklikal nastavením systému, ještě se ozval Sony, že by
taky rád sledoval mojí polohu a že mi za to pak pomůže najít ztracený
mobil.  Nedělám si iluze, že by mobily s Windows v tomhle byly výrazně
lepší.
Anděl