ocel+mdf 2

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Prosinec 16 09:39:29 CET 2015

Ideální je to samozřejmě lepit v tom lisu :-) Pak už se to kroutit
nebude, protože v sendviči přenášejí tahové a tlakové síly (které
vznikají při pokusu o ohýbání sendviče) ty potahy, jádro je jen drží v
dané vzdálenosti od sebe a přenáší smyková namáhání. Samo jádro může
být (má být) snadno ohebné, takže jeho případná snaha se kroutit se
nijak neprojeví.

Aleš Procháska