nahradny zdroj k bateriovej vrtacke

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Úterý Prosinec 15 11:33:21 CET 2015

Zdravim,
mam NiCd vrtacku Black&Decker EPC12CA. Pouzivam to obcasne, par krat do
roka a po 8 rokoch je baterka v cudu.
Viem ze sa daju kupit nahradne, ale stoja dve tretiny ceny noveho stroja
(teraz je v akcii 14V verzia za 44 EUR). Takze si kupim asi novu, rad by
som vsak vyuzil aj tuto starsiu.

V drvivej vacsine pripadov ju pouzivam na miestach kde je pripojenie k
elektrine. Je nejake overene zapojenie, nejaky adapter, s ktorym by som
mohol prevadzkovat tuto vec? Odber naprazdno asi nebude dramaticky, ale
ked zaberie, tipujem ze 10-20A si to vypyta.

Povaluju sa mi tu aj nejake gelove Pb akumulatory z UPSiek, 12V/7.2Ah,
myslite ze s nimi by to v nudzi zbehlo?

Alebo sa cenovo na nic lacnejsie ako novu sadu bateriek z ebay za
nejakych 25-30 EUR nedostanem?
Diky.
PT.