Re: Rotační magnetické senzory

Pondělí Prosinec 14 22:13:38 CET 2015

My jsme na roboty pouzili presne tyhle AS5040 a desticku na to nam udelal Jirka
Rotta z Hobbyrobotu (http://www.hobbyrobot.cz). Je na ni jen ten chip a konektor + 2
blokovaci kondiky, protoze z meho kontroleru jsem to chtel cist uplne stejne jako
drivejsi jine kvadraturni enkodery s AB vystupem. Na webu ma Jirka telefon, tak mu
brnknete.

Magnet je vlepeny do "prodluzovaci matky", ktera je cervikem chycena na zadni osu
motoru. Deska s enkoderem je pres sloupky chycena ke krouzku, upevnenemu na tele
motoru. Zitra muzu kdyztak poslat fotku.

D.O.