RS232/Ethernet prevodniky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 14 21:25:42 CET 2015

To je úplně jedno, jestli ho psal nebo ne.
Distribuuje ho se svým systémem už desítky let jako hlavní nástroj pro práci
se sériovým portem, modemy atd.
Takže je evidentně s pojetím tohoto úžasného programu spokojen a zřejmě
neumí napsat lepší, nebo si ani neumí představit, že by vůbec lepší mohl
být.

PL