Re: bazar elektrosoučástek

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 21:17:35 CET 2015

Asi v te Vasi korporaci nemate dostatek nespokojenych zamestnancu :-)
Protoze vytezovani dat se proste dela a je to velky byznys. Jak v praxi,
tak v akademicke sfere.

Jde o to, ze tyto "velka data" jsou take velmi ridka. Mate sice udaje o
milionu uzivatelu, ale ke kazdemu z nich mate jen par desitek zaznamu. A
navic casto hodne zasumnene (jako treba kdyz si k Vasemu browseru sedne
manzelka aniz by zmenila uzivatele). Pokud dokazete uzivatele identifikovat
i bez prihlaseni, budete k nemu mit o par desitek ci stovek zaznamu vice a
Vase algoritmy se nauci trosicku lepe. No a v idealnim pripade se Vam
podari odhalit nejaka "skupina" uzivatelu se stejnym chovanim, takze muzete
sloucit zaznamy jednotlivych uzivatelu z te "skupiny" a ke kazde skupine
budete mit o mnoho vice zaznamu. Takze Vase algoritmy se budou opet ucit o
neco lepe a vy budete mit o par tisic dolaru vice za prokliky na reklamu.
Nebo treba budete vedet, ze na tohohle uzivatele nemate plytvat vypocetnim
vykonem, protoze stejne na reklamu neklika.

Honza