RE: bazar elektrosoučástek

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Prosinec 14 18:55:36 CET 2015

ja ani nepotrebuji predstavivost co se muze stat.
me staci uz jen to, co fb do meho soukromi, ac nechci prinasi .
proc me "kolektiv", stat a firmy nuti pouzivat produkt dalsi globalni soukrome firmy ?
vsechno je o pohodlnosti.
dnesni generace je porad na internetu, ale jeji internetove vzdelani je skoro 0 .
co je objem dat, jak funguje email co je to "mit vlastni web" , ani netusi.
pripojeni jede a fb to vsechno zaridi .. desny :-(.
jako nuceny spravce it jen svoji rodiny, me staci obsluha hw + zakladnich sluzeb posty a webu a i tak je toho rocne
na hodiny prace.
a jeste k tomu fb ? to ne ..
pokud si nekdo  chce pokecat pres fb, jeho vec, ale aby fb obsluhoval odkazy instituci atd. nechci .
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ZU1234
Sent: Monday, December 14, 2015 6:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: bazar elektrosoučástek

Nerad o sobě roztrubuji co nemusím.
Ale chybí mi představivost k tomu abych se začal bát se přihlásit na FB.
V čem je to horší než v běžném prostředí?
Kdo po mně půjde?
FBI? CIA? NSIS?
Google mi začne kazit výsledky vyhledávání, nebo mne začne ničit tím že mi bude nabízet to co jsem včera hledal?
Mám se bát vyjádřit svůj názor, protože kdyby sem s pomocí těch českých blbců přijel Putin, půjde pro mně KGB?