RS232/Ethernet prevodniky

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 13:42:38 CET 2015

No kedysi som s nejakym mikroserverom od Lantronixu robil a ten bol
transparentny v zmysle, ako pises. Boli 2 kusy "na dvoch koncoch
internetu" a kazdy bol k pocitacu, resp. zariadeniu pripojeny
skutocnym seriovym portom.

TSMS

Dňa 14. decembra 2015, 13:37, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: