Re: bazar elektrosoučástek

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 14 11:50:49 CET 2015

No nezlobte se na mne, ale tohle jsou argumenty na urovni "ja bych
vsechny ty internety zakazala..."

To, ze si na FB v soucasnosti dava kdekdo i to kde si prdnul, jeste
neznamena, ze to je nanic. Koneckoncu mi ukazte co lidstvo nedokazalo
zneuzit. V autech take jezdi hromada dementu, ale evidentne to nikdo
nesvadi na samotna auta. To vase nalepkovani je defacto take o lenosti -
lenosti si o tom neco zjistit.

Obsah sveho FB jednak nemusite nikomu vystavovat verejne, dokonce ani
svym pratelum a druhak tam nemusite psat nic co by melo opustit prah
vaseho domu.

Ja FB pouzivam jako naprosto privetivy prilezitostny denik, kde si mohu
velmi rychle neco vyfotit a pripsat poznamku s tim, ze mam zachovalou
kontinuitu v case co vsechno jsem treba delal v kvetnu 2015. Je sice
hezke si udelat nejaky projekt a zdokumentovat ho nekam na web. Ale me
treba chybi pak ta provazanost, ze treba ted kompletuju trup drona (vim
i jak sla veskera priprava v case predtim, kdy jsem o nem zacal vazne
uvazovat) a treba z FB budu vedet, ze vcera jsem za odpoledne stihnul
sestavit celou pravou cast. Tim, ze vetsinou pracuji na ruznych vecech
hlavne podle toho jak je moznost a take jak je chut, tak vim proc a co
se delo.

A dalsi vec je, ze hromada firem na FB funguje a neni problem se s nimi
skontaktovat pripadne i na FB chatu domluvit.

Radek Vicek