Re: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 13 17:00:08 CET 2015

To je právě problém ERS50 - výdrž hrotu a jejich obtížnější dostupnost a
stoupající cena. Dřív jsem s hrotem dělal 2 až 3 roky, dnes při nižším
provozu odcházejí za pár měsíců. Proto jsem ji chtěl vyměnit. Solomon
jsem v ruce nikdy neměl tak nemohu soudit. Vlastně jsem do teď v ruce
nikdy neměl nic jiného než ERS50. Ale ta Ersa pico při podobně velkém
hrotu propájí daleko méně než ERS50.

     Martin.