Re: Nová pájecí stanice ? ersa i-con pico

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 13 16:52:01 CET 2015

No, mé první seznámení s Ersou byl právě takový zesilovač s MRFE6VP61k25
- vybuchl mi tam blokovací kond tak jsem ho chtěl vyměnit. Icon - s tím
5mm "šroubovákem" ani ťuk. Pak jsem vzal ERSku taky s 5mm šroubovákem a
vyměnil jsem ho bez problémů. To jsem si říkal že to ještě s Ersou
neumím a něco dělám špatně. A nakonec uznávám, že to už je dost extrém.

Ale teď jsem opravoval tu desku kde chytráci co to montovali utrhli ve
svorkovnici šroubek. Je to taková ta ARK500 s roztečí 3,5mm a 3mi
vývody. ERSa - s 3mm šroubovákem taktak natavila cín na horní straně ale
svorkovnici jsem bez poškození DPS vyndat nedokázal. ERS50 - bez
problémů. šlo o oboustrannou DPS s prokovy kde na jeden vývod byl na
druhé straně připojena zemní plocha.

Nevím, prostě mě ERSA nenadchla. Osadil jsem s ní 2 DPS a dělalo se s ní
dobře. Ale to bylo SMD smetí.

     Martin.

Dne 13.12.2015 v 16:29 ok2mtm napsal(a):
> Když jsem letoval velké věci typu VF zesilovač, kde pod DPS byla 1cm tlustá
> měděná deska, tak dřív jsem používal nějakou Solomonku a vařič, na kterém
> jsem to musel předehřát. Dvě Solomonky ani náhodou, dvě Ersy, každá s
> kopytem a vyšťavená na maximum to dávaly.
> Takže nic není všemocné, ale rozhodně to byl pokrok o velikej kus vpřed,
> oproti ERSce nebo nějakému Solomonu.
>
> Tomáš OK2MTM

>>> p.s. kupovela jsem u farnellu, ale u nas dobra/lepsi cena
>>> http://eshop.pbt.cz/z19476-pajeci-stanice-ersa-i-con-pico-s-i-tool-01
>>> 3