5 1/4 FDD mechanika

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Neděle Prosinec 13 13:59:12 CET 2015

Existuje primer pro plast - nalepta ho. Jestli ho teda jeste nezakazali.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 13. prosince 2015 10:22
Předmět: Re: 5 1/4 FDD mechanika

Na ja, za nasich mladejch let toho vic drzelo vic.

Taky by se to mohlo nejdriv striknout primerem a pak teprv finalni barvou. A
samozrejme jeste uplne na zacatek poradne pripravit povrch. Syntetika si ten
povrch
naleptala, co s tim udelaji dnesni akrylatove zbrdolovite vodovky nemam
tuseni (ale
zase, na drevo jsou skvely).

D.O.