Re: bazar elektrosoučástek

Neděle Prosinec 13 10:20:05 CET 2015

Taky jsem na Linked-in a připadá mi, že tvůrci vzali facebook a opráskli
ho tak jak je, jen místo přátel se to jmenuje spojení ... otravuje to
úplně stejně, že se kdesi objevil někdo koho bych moh znát, i to že jsem
toho na sebe moc neprásk a že bych to měl urychleně doplnit. Je fakt že
se tam vzájemně najdou lidi z oboru, ale zase mi to připadá že to tam je
samý manažer, který už je tak trochu odtržený od reality. Způsob
používání je výhradně na každém, co na sebe chce vyžvanit.

Sleduju tam fórum o ledkách. Někdy tam popisují zajímavé věci, ale
Číňani tam hrnou svoji reklamu, což je proti pravidlům a mimo občasného
napomenutí s tím nikdo nic nedělá.
Anděl