Zdroj

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Prosinec 12 15:11:24 CET 2015

Jen jeden tip: U nejake tiskarny (tusim ze canon), byl pin co ovladal
vystupni napeti (dvoustavove). Po sepnuti toho tranzistoru doslo k zvyseni
napeti na spravne hodnoty. Predpokladam, ze slo o nejaky ekonomicky rezim.
Nicmene tomu zdroji stejne neco bylo - neumel jit do zateze. Po pripojeni
externiho zdroje se tiskarna rozbehla.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz