OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 10 22:29:44 CET 2015

Původní zpráva ze dne 10.12.2015 od David Obdrzalek:

> kacek/dolaru a postovne zpet by bylo vyssi. Ono kdyz to zrejme
> proslo pres Prahu 120 bez toho, ze by na tom vybirali clo/DPH, tak
> ta hodnota nemohla byt velka, takze mi pripada, ze jak cech, tak
> cinan to v tomhle pripade trochu prepiskli, brat vic s nadhledem by
> obema asi nezaskodilo.

Ono několik dolarů je pro Číňana daleko víc peněz než několik dolarů
pro Čecha. Jinak Číňan nic nepřepískl, jen už nechce tomuto
zákazníkovi nic prodat. To je přece jeho právo. Proč by měl prodávat
zboží někomu, kdo mu sebral zboží a nezaplatil za něj, protože někde v
republice banánovější než Čína mu to zabrzdili na celní poště?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz