OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Čtvrtek Prosinec 10 22:19:57 CET 2015

On 10 Dec 2015 at 22:03, Milan B. wrote:
> Ake naklady su na neprevzatie zasielky? To akoze mu huba upadne a bude
> musiet znasat naklady na liecenie?
>
> Proste zasielku neprevezmem (s pravdepodobnostou bliziacou sa istote sa
> u zasielok s garanciou jedna o doporucene zasielky). Hotovo.
Nene, ta garance je tam i na nesledovatelne zasilky. (zminuju jen pro poradek)

Ale co ma nejakou hodnotu, bych si stejne nenechal poslat obycejnou postou, takze
bych to mohl neprevzit. Ono u rady veci to prodejci ani tak nenabizeji, napr. jeden
kus poslou obycejne, vic kusu nebo vyssi castky uz se sledovanim. Takze kdyz to
prislo normalni postou bez potvrzeni prevzeti, tak to stejne bude za jen par
kacek/dolaru a postovne zpet by bylo vyssi. Ono kdyz to zrejme proslo pres Prahu 120
bez toho, ze by na tom vybirali clo/DPH, tak ta hodnota nemohla byt velka, takze mi
pripada, ze jak cech, tak cinan to v tomhle pripade trochu prepiskli, brat vic s
nadhledem by obema asi nezaskodilo.

D.O.