OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Čtvrtek Prosinec 10 21:35:02 CET 2015

Pokud vim, vseobecne prijimany je postup ze kdyz to do dane doby nedojde, prodejce
ferove vrati penize, a kdyz to je doruceno pozdeji, kupujici to ferove bud
neprevezme, nebo vrati, nebo zaplati.

Ja bych to to taky bral primerene lidsky, obzvlast, kdyz ted vidim, co za silena
kvanta zasilek cestuje po svete.

Podminky Aliexpressu presne tuhle situaci sice nepopisuji, ale zaroven pisou, ze
full refund neni, kdyz:
2. Your order did not arrive due to exceptional circumstances outside the seller’s
control (i.e. not cleared by customs, delayed by a natural disaster)
3. Other exceptional circumstances outside the control of AliExpress.com

Zbyva otazka, jestli 11/11, Vanoce a cinsky Novy rok spadaji pod prirodni pohromy
nebo vyjimecne okolnosti :-)

D.O.