OT mala stojanova vrtacka

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 10 13:08:43 CET 2015

Neznám ji, ale podle fotky mi připadá jako nedůvěryhodná.

Základová deska vypadá jako odlitá ze siluminu, ne-li rovnou z nějaké
zinkové slitiny. Na její rovinnost ani kolmost sloupu bych moc nesázel.

Ale hlavní věc je, že píšou, že má až 16,000 otáček. Při tom je tam
nejlevnější čínské sklíčidlo, které nejspíš o vyvážení ani neslyšelo.
Převod vypadá jako klasický klínovým řemenem, což si nedovedu představit,
jak funguje při těchto otáčkách s 240W motorem. Těch 16,000 otáček se mi
prostě nezdá. Vrtačka, která bez problémů umí tyhle otáčky vypadá úplně
jinak (a nemá dvoumístnou cenu v eurech).

Aleš Procháska