OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 9 22:03:07 CET 2015

Původní zpráva ze dne 9.12.2015 od Libor:

> Samozřejmě jsem otevřel spor a dostal peníze, produkt dorazil za 65
> dní a prodejce chce znovu zaplatit, tak jsem ho odmítl jelikož
> nesplil to co garantoval, načež jsem dostal ban na jeho eshopu.

Ono to nezáleží jen na něm. Pošle to poštou a co má asi dělat, když to
nepřijde v obvyklé lhůtě? Férové je prodloužit ochranu a čekat.
Představ si, že bys poslal někomu zboží tady v Česku, pošta by to
zpozdila o týden a on by chtěl zboží zadarmo...

> Řešil někdo něco podobného? Přijde mi to jako jasné klamání
> spotřebitele, s čímž v číně moc nepochodím, ale ten ban se mi zdá
> neoprávněný. Dá se to nějak reklamovat u Ali?

To není klamání spotřebitele. To je dopravce, který prostě nefunguje
vždy podle představ. Číňan to neovlivní.

Takže ty jsi Číňanovi nezaplatil za zboží, které jsi dostal, byť se
zpožděním, za které on ovšem ani v nejmenším nemůže. A připadá ti
neoprávněné, že už ti nechce nic prodat? Kdyby tobě někdo nezaplatil
za zboží, dodal bys mu rád další a čekal s napětím, jestli tentokrát
zaplatí?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem