OT: Fujifilm X30.

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Prosinec 9 13:26:48 CET 2015

Tak jsem si pod vlivem tohoto vlákna vzpomněl na svůj první digi foťák,
Fujifilm MX-1700 ZOOM. Kupován cca před 15 lety za 24.000 Kč.

Vyhrabal jsem ho, na pár minut strčil do nabíječky a zapnul. Napřed sice na
displeji napsal Err (má 2 displeje, jeden pro fotky a druhý stavový), ale po
otření kontaktů karty SmartMedia s úchvatnou kapacitou 64MB (v základu měl
8MB) začal bez problémů fotit! Moc pěkný, kovový, s hrdým nápisem 1.5 MEGA
PIXELS.

Krásná věcička, i hledáček to má.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827