OT Casovy limit pro reklamaci na Ebay

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Prosinec 9 12:43:39 CET 2015

Zdravím,
   reším podobnou věc, s prodejcem na Aliexpressu, prodejce (nebo Ali)
tvrdí "Seller Guarantees: Full refund if product is not received in 45
days" to je u každé položky, čas se mění podle způsobu dopravy a asi i
prodejce.

Samozřejmě jsem otevřel spor a dostal peníze, produkt dorazil za 65 dní
a prodejce chce znovu zaplatit, tak jsem ho odmítl jelikož nesplil to co
garantoval, načež jsem dostal ban na jeho eshopu.

Řešil někdo něco podobného? Přijde mi to jako jasné klamání
spotřebitele, s čímž v číně moc nepochodím, ale ten ban se mi zdá
neoprávněný. Dá se to nějak reklamovat u Ali?

Libor