OT: Fujifilm X30.

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Prosinec 9 10:53:52 CET 2015

Dobrý den,

jde o to, co od něj očekáváte. Jestli výstup jako u formátu APS-C nebo
alespoň 4:3, tak budete zklamaný. Mám starší X10, kterou jsem kupoval
jako náhradu za Sony Alpha 200 (APS-C), protože jsem naletěl na reklamní
kecy. Šumí to, patlá to, na hrátky s hloubkou ostrosti je nutno rovnou
zapomenout. X20 a X30 mají novější čip, s vyšším rozlišením, ale šumí
také a velikost se nezměnila.

Na druhou stranu, mezi kompakty je to jeden z těch lepších. Fotky
najdete na https://www.flickr.com/groups/fuji_x10/pool/ , skupina
sdružující X10-X30. Jako cestovatelský zápisník a na street foto není
špatný.

Oja

--
*Ondřej Janovský